Gebruiker(s) Die Deze Topic Bekijken: 1 Gast(en)
|
Viaccess codering bij CanalDigitaal onderdeel van test
|
|
05-03-2010, 17:57
Bericht: #1
|
|||
|
|||
|
Viaccess codering bij CanalDigitaal onderdeel van test
Op internet is er opschudding ontstaan over het verschijnen van de Viaccess codering bij de televisiekanalen Nederland2 en Nederland3. De bijbehorende Viaccess ident is overigens nog niet eerder gebruikt. De angst voor een verandering van coderingsnorm hoeft bij de CanalDigitaal abonnee niet aanwezig te zijn. Onlangs verwisselde CanalDigitaal immers nog naar de nieuwe Mediaguard3 codering dus leek op voorhand een coderingswissel al uitgesloten.
In een reactie over het verschijnen van de Viaccess codering bij de twee Nederlandse publieke zenders laat M7 Group S.A aan Satellite Magazine weten dat de Viaccess codering is toegevoegd als multicrypttest. Bron: http://www.satellitemagazine.com Inbetwee
Satbox4all.eu Linux reciever Cardsharing site meld je nu aan http://www.satbox4all.eu/index.php VU+Duo OpenPLi Ariva 200 Hd SAB Ultimedia 8000 HD Test ontvanger met CCcam Sab Ultimate HD Test ontvanger met CCcam 80cm draaibaar 53 graden oost tot 30 graden west. TV Tatung 94cm LCD |
|||
|
05-03-2010, 18:07
Bericht: #2
|
|||
|
|||
|
RE: Viaccess codering bij CanalDigitaal onderdeel van test
weer een kaartwissel ? of decoder wissel ?
Dreambox7025+ met B&R Bigsat |
|||
|
05-03-2010, 18:07
Bericht: #3
|
|||
|
|||
|
Dat was DJRoef van de week al gauw opgevallen toen hij een test bij me uitvoerde. Toen zag ik het inderdaad ook op Ned2 en 3. Zou het te maken hebben met het tegengaan van cardsharing?
|
|||
|
15-04-2010, 23:31
Bericht: #4
|
|||
|
|||
|
Ik zie dat Nederland 1 erbij is gekomen? Eerst was het alleen Ned 2 en 3. Nu dus ook Ned1.
|
|||
|
|
| Lijst met mogelijk verwante discussies | |||||
| Discussie | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| CanalDigitaal test met standaard DVB-EPG | inbetwee | 2 | 379 |
27-01-2010 21:43 Laatste bericht: aart44 |
|
| Kabel Deutschland heeft Nagravision codering uitgeschakeld. | mistrale | 5 | 1.004 |
27-01-2010 20:18 Laatste bericht: spijk |
|
| ||||

![[-] [-]](images/mobileworld/collapse.gif)