Firmware 2100S+ |
|
03-11-2008, 10:20
Bericht: #1
|
|||
|
|||
Firmware 2100S+
Kwam er nog niet zo lang geleden vrijwel elke maand (en soms nog vaker) nieuwe firmware voor onze ontvanger uit, nu lijkt het wel of de support aan z'n einde is gekomen.
Klopt dat, of is er simpelweg geen nieuwe FW nodig omdat er niets te vernieuwen valt (geen wijzigingen of iets dergelijks)? Gaat de support van de 2100S+ nog gewoon door (wordt er achter de schermen gewerkt) of mogen we aannemen dat het 2100-tijdperk op z'n einde loopt? Ik hoop het niet, vind het nog steeds een superontvanger die z'n tijd ver vooruit was (en misschien nog wel is). Ger (wageral)
Sab Ultimedia 8000HD FW 20.09 Maxplus 2100+ VisioSat Bisat G4Quadro+ - 9-13-19.2-23.5-28.2-28.5 - No-name 60cm voor HellasSat-2 Digiality 8/1 (+1) switch en héél veel kabel (schotels staan achter in de tuin.........) |
|||
|
03-11-2008, 12:48
Bericht: #2
|
|||
|
|||
RE: Firmware 2100S+ wageral schreef:Kwam er nog niet zo lang geleden vrijwel elke maand (en soms nog vaker) nieuwe firmware voor onze ontvanger uit, nu lijkt het wel of de support aan z'n einde is gekomen. Dat zou inderdaad heel jammer zijn. Er zijn nog ongetwijfeld duizenden gebruikers van de Maxplus 2100+. |
|||
|
03-11-2008, 17:02
Bericht: #3
|
|||
|
|||
RE: Firmware 2100S+
Heb begrepen dat de importeur afhankelijk is van de software-schrijvers van Hubtech die momenteel niets voor de 2100 en de 220 aanleveren. Voorlopig missen we daar vrijwel niets mee. Las van een paar mensen die boos zijn dat de ClarkeTech, vrijwel identiek aan de Maxxen en ook van Hubtech, wel nieuwe firm heeft gekregen waarmee (tijdelijk) wat Viasat op de Sirius open gaat en 4 Rai-zenders waarvan 3 ook FTA zijn. De firms van CT en Max zijn niet uitwisselbaar.
VU+ Duo met open pli, Maxplus 2100S, Maxdigital 220S, 2 Gregorianen, een Sony LCD en Metz glasbak |
|||
|
03-11-2008, 21:39
Bericht: #4
|
|||
|
|||
RE: Firmware 2100S+
Ik hoop ook van harte wel dat de aanlevering van nieuwe firmware voor de Maxplus 2100s door zal gaan. Persoonlijk zit ik alleen op astra 19,2 en hotbird en daar is lange tijd van alles open geweest; nu alleen nog Polsat maar dit feest zal ook binnen enkele weken tot het verleden behoren. Wachten is tot de nieuwe coderingen worden gehackt. Pesoonlijk vind ik het pas interessant als er weer betaalzenders 'open' komen en dat er nieuwe emu's komen voor de Max. Maar zo heeft ieder natuurlijk z'n wensen en zijn we tot nu toe zeer tevreden geweest met de ontvanger en support. Het lijkt mij raar dat een importeur er niet voor zorgt z'n klanten tevreden te houden. Immers we hebben een goede ontvanger en ik vind het niet redelijk om een zeer grote groep tevreden klanten te verplichten een andere ontvanger te laten aanschaffen waarvoor wel support wordt gegeven. Laat het een signaal zijn dat tevreden klanten ook graag tevreden willen blijven. En anders die software-schrijvers opdracht geven. Als er een grote achterban is, lijkt me dat toch te bilijken?
|
|||
|
|

Firmware 2100S+