Hoi
Ik heb een dreambox 500 en in share via iemand anders , deze persoon
is niet meer te bereijken of wil de telefoon niet opnemen , ik heb problemen
met mijn dreambox maar ik weet niet hoe moet ik uitleggen , (geen verstaan van) ,
als ieman in zoetermeer of in de buurt woont dat verstaan van heeft die mij
wilde helpen graag , de bier is al koud

.
Bedankt allemaal
groetjes
Manuel
hoi .
en wat voor problemen heb je .
kun je wat meer info geven ?
dan kan iemand je hier op het forum mss helpen .
grz davy
Bedankt voor jouw reacctie .
Ik heb een cccam, gemini project, De betrevende persoon zei dat alles kon kijken , nu is het probleem dat BV. canal+sp. wel kan zien maar c+ deporte niet , en zo met een antaal zenders. ook als ik ga zeppen ,
( soms ) niets kan zien , dan trek ik de stekker er uit en weer aan en dan
doet het weer ,
Bedankt
Lijkt mij dat je helaas gewoon met een slechte server verbonden bent... Heb je meerdere mensen waarmee je shared of maar een?
Weet ik niet , de server is niet van mij . oplossing??/?
ander server , wie . (nogmaals ik heb geen verstaan van)
bedankt
(14-01-2010 12:01 )Herco M. schreef: [ -> ]Lijkt mij dat je helaas gewoon met een slechte server verbonden bent... Heb je meerdere mensen waarmee je shared of maar een?
was mijn eerste gedache ook hercom .
maar ik twijfelde om te antwoorden .
slechte (pay)server .
hopenlijk heb je niet teveel betaald voor deze server llo67 .
kun je hem via mail niet bereiken ?
Dacht ik al , deze persoon als jij zo wil noemen !! reageerd niet meer op mijn telefoonjes of mail , de laaste keer dat ik aan de lijn gehad heb zei
ik kan wel kijken maar het kost 50 euri ,, ik vertelde dat niet mijn fout was en hij moet de box goed programmeren ,daarna heeft niet meer gereageerd. dus ziet ik met de gebakken peren .
Er is echt niemand in de buurd datmij kan helpen ???
(14-01-2010 14:19 )lolo67 schreef: [ -> ]Dacht ik al , deze persoon als jij zo wil noemen !! reageerd niet meer op mijn telefoonjes of mail , de laaste keer dat ik aan de lijn gehad heb zei
ik kan wel kijken maar het kost 50 euri ,, ik vertelde dat niet mijn fout was en hij moet de box goed programmeren ,daarna heeft niet meer gereageerd. dus ziet ik met de gebakken peren .
Er is echt niemand in de buurd datmij kan helpen ???
probeer andere server's te krijgen ,ik ken niemand in de buurt van zoetermeer,als jij die box bij die jongen gekocht hebt ,kun je er toch mee terug gaan, als dat niet kan kun je beter andere server's opzoeken die wel goed sharen
Net wat ik zei, de gast neem de tl. niet meer en reageerd niet op e-mails.
ff kijken als iemand kan vinden dat mij wil helpen
Bedankt voor jouw reacctie