Ik heb nog steeds de domein van satbox4all.eu en die word niet benut.
En aangezien ik hem toch heb is mijn vraag wat te doen met dit domein?
Heb je een idee voor dit domein laat het maar eens horen.
Groet Inbetwee
(06-05-2009 18:26 )inbetwee schreef: [ -> ]Ik heb nog steeds de domein van satbox4all.eu en die word niet benut.
En aangezien ik hem toch heb is mijn vraag wat te doen met dit domein?
Heb je een idee voor dit domein laat het maar eens horen.
Groet Inbetwee
misschien te gebruiken voor up-down-loaden van receiver/key software
dus wat nu de upload is .
De upload zoals die nu is blijft gewoon is geen optie in mijn ogen is er immers al.
Iemand andere ideeen?
Inbetwee
Plaats er de internationale secties (Engels, Frans,Duits en Portugees). Mischien ontstaan er dan nog meer sexties en wordt het een echte europese site.
Vriendelijke groet,
Blauwerus
(07-05-2009 17:12 )blauwerus schreef: [ -> ]Plaats er de internationale secties (Engels, Frans,Duits en Portugees). Mischien ontstaan er dan nog meer sexties en wordt het een echte europese site.
Vriendelijke groet,
Blauwerus
Goed idee, sluit ik me ook bij aan. Maak er een internationaal georienteerde site van. Trekt meer bezoekers.
(07-05-2009 19:47 )dbox2k6 schreef: [ -> ] (07-05-2009 17:12 )blauwerus schreef: [ -> ]Plaats er de internationale secties (Engels, Frans,Duits en Portugees). Mischien ontstaan er dan nog meer sexties en wordt het een echte europese site.
Vriendelijke groet,
Blauwerus
Goed idee, sluit ik me ook bij aan. Maak er een internationaal georienteerde site van. Trekt meer bezoekers.
agree!
Ik sluit me er ook bij aan.
Goodbye Emmen Hello World
Opzich leuk idee, maar dan zou je mischien alleen de engelse (en evt. de duitse) taal moeten toestaan, anders heb je als moderator helemaal geen overzicht meer op wat er zich op het forum afspeelt....

(07-05-2009 20:43 )Herco M. schreef: [ -> ]Opzich leuk idee, maar dan zou je mischien alleen de engelse (en evt. de duitse) taal moeten toestaan, anders heb je als moderator helemaal geen overzicht meer op wat er zich op het forum afspeelt....

Oh, jawel hoor
http://nl.babelfish.yahoo.com/
Ik kan de volgende talen begrijpen:
- Engels (uitstekend)
- Duits (redelijk)
- Italiaans (goed)
- Nederlands

(maar die doet dan niet mee op satbox4all.eu

)
Volgens mij zitten er op dit forum ook mensen die de Spaanse taal machtig zijn? Ghpeet? Snuffer? Komen we een heel eind.
(07-05-2009 20:43 )Herco M. schreef: [ -> ]Opzich leuk idee, maar dan zou je mischien alleen de engelse (en evt. de duitse) taal moeten toestaan, anders heb je als moderator helemaal geen overzicht meer op wat er zich op het forum afspeelt....

een goed idee en inderdaad ,ik ben het met herco eens ,er moet wel overzicht blijven ,en moderators erbij halen uit de betreffende landen ,of goede uit nederland.